tisdag, februari 25

Två och en halv vecka senare

Jag gjorde det! Jag fucking gjorde det! Framför ögonen på Gustav som halvlåg i soffan och käkade geléhallon och "kände sig sjuk" (!!!!) lyckades jag just för första gången göra hela det svintråkiga träningsprogrammet som han (!!!!) hoppat på:

50 burpees
50 squats
50 situps
- och sen-
40 burpees
40 squats
40 situps
- och sen-
30 burpees
30 squats
30 situps
- och sen-
20 burpees
20 squats
20 situps
- och sen -
10 burpees
10 squats
10 situps
- och sen-
INGET MER

Det var hemskt trist.
Men jag känner mig hemskt nöjd.
Slut på meddelande.

7 kommentarer:

mor Lena sa...

Tror du får visa mig när jag kommer vad alla dessa konstiga ord betyder. Men DUKTIGT JOBBAT, förmodar jag. Låter sjukt tråkigt.

Lisa sa...

Det är ju INSANE! Har du magrutor?

Lisa sa...

Hehe, Lisa, inte direkt. ÄN I ALLA FALL. Men om man ska döma av alla youtubeklipp på andra galna människor som hoppat på liknande träningsprogram så är det veeeeeerkligen bara en tidsfråga.

Tror't när jag ser det.

Frida sa...

Crazy! Jag börjar känna mig död efter ca fem burpees. Huuuuur klarar du detta??

Lisa sa...

Well, Frida. Jag tror till exempel att jag fuskar mig lite igenom de där burpeesarna. Jag gör alla, men jag gör dem inte direkt snyggt/rätt? Speciellt inte efter att jag gjort typ tio på ambitiös nivå och börjar bli trött. Då bara: kravlar mig ner på marken, kravlar mig upp, och hoppar lite halvhjärtat. Ändå SKITJOBBIGT!!!

Jojjo sa...

Galet! Men grymt! Slutade läsa efter 50 burpees pga ångest. Kan vara den grymmaste övningen som finns.

Fiat sa...

Men burpees? Bara en är ju DÖDEN?! Eller ja, två i alla fall. Hur som helst så var det ju väldigt bra gjort av dig måste jag säga!