fredag, januari 31

Listan är slut! Länge leve listan!

Så där ja. Det var den sista! Nu är januari slut, och listan med blogginläggsrubriker ett minne blott. Som jag har älskat att få kolla in i era kök och höra vad ni blir förbannade på och få reda på vad som är era bästa snacks och ta del av vilka författare ni vill hångla med. Det var himla roligt att ni var så många som hakade på!                  

Som ny bloggutmaning tänker åtminstone jag plocka fram min stackars stora kamera som står och samlar damm i hyllan här hemma. Minst en gång i veckan (eller mer) ska jag sedan publicera ett inlägg med bilder på vardagsgrejer. Ni vet, så som man (okej, i alla fall jag) brukade göra förr i tiden, innan instagram uppfanns och tog över den rollen. Reclaim the vardagsbloggbild! Kan vi kalla utmaningen. Jag tänker testa i februari, och resten av årets månader också tror jag. Med start om fem minuter.

6 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Ja!! Sådär kul som det var när alla bara: idag visar vi våra kylskåp, idag fotar vi vår skrotlåda i köket och så.

Kul :)

lisakristin sa...

Tack för bra lista!

Helena sa...

Instämmer, tack för en bra idé med januarilistan. Jag hakar på det här med vardagsfoto. Men jag gillade listan för att det liksom var förutbestämt vad varje dags inlägg skulle handla om och det var kul att gå in och se vad andra valde att skriva om.
Kul var det.

Linda sa...

Jättekul utmaning men jag kom in en halv månad försent in i leken så min utmaning är bara halvgjord än så länge ;-)

Jag skulle tycka det var busigt kul att se vad folk har i sitt badrummskåp ;-)

sportigajenny sa...

Här är en som kommer sakna listan. För hur ska jag nu komma på vad jag ska blogga om?? =) Tack för en kul lista, och tänk vad många nya bloggar jag upptäckt tack vare den här listan.//sportigajenny

Karin sa...

Jag som är lite slöare än vad som är lovligt, har hakat på en månad efter, och genast fick jag en som hängde på. Tack för tipset!