söndag, januari 12

Gult är inte fult (men ganska jobbigt att måla)

Idag har jag påbörjat något som jag misstänker kan komma att bli ett Sisyfosprojekt, nämligen: måla lite grejer illgula. Det täcker ju asdåligt? Kommer behöva måla tre ziljarder lager färg innan det är klart. La upp den här bilden på Instagram också och fick expertkommentar från gult är inte fult-Fiaelia att det tydligen är något med basen i illgult som gör att den täcker kasst, och man får måla extra många gånger. Little did I know när jag bestämde nyans i färgbutiken! Meeeen SKAM DEN SOM GER SIG, etc, har jag sagt att jag vill ha gula bordsben så betyder det att jag vill ha gula bordsben, någon vacker dag blir jag väl klar, antar jag.

Och färgstänk på händer och naglar är ju som vi alla vet väldigt hett.

3 kommentarer:

kajo sa...

Har du grundmålat med vitt? Så täcker det bättre.

Malin sa...

Vad duktig du är som plockar isär pallen innan du målar den. Jag bara kletade på när jag målade min sån.

Sanna sa...

Det ÄR ju ashett! Har man inga färgstänk så syns det ju inte hur händig man är?!