tisdag, januari 7

7. Kolla! Här är en bild på stället där jag oftast sitter när jag bloggar.

Jag vill ha en stor skärm och ett vanligt tangentbord när jag skriver något, så bye bye blogga från telefonen, det gör jag aldrig. Oftast sitter jag här, i soffan, i hörnet på den där schäslongen som jag tycker är oerhört bekväm men ganska ful. På kvällarna när barnen somnat, med datorn i knät. Eller bloggar jag från mitt lilla kontor på dagarna, som är en inredd kattvind på övervåningen. (Men säg det inte till någon, för det är inte meningen att jag ska blogga på arbetstid.)

(Det här är en del av den där listan jag knåpade ihop, en rubrik för varje dag i januari.)

11 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Hehe, många soffor får vi se idag. Det är bra!

egoistiska egon sa...

Så fint ni har det!

Joa sa...

Åh vad fint du har det!

Helena sa...

Oj oj, jag undrar just hur många som bloggar från ett soffhörn. Jag gör det i alla fall = bild på min soffa på min blogg. Men ibland skriver jag ett inlägg på telefonen, fast det är onödigt pilligt!
Jippi för att blogga.

Ulrika sa...

Jamen det förstår jag, att du sitter där alltså. Mysigt :)

Ninette sa...

Vad fint du har det - helt i min smak! jag älskar såna där fåtöljer och pelargoner i fönstren och överhuvudtaget att det är sådär mysigt.
Tusen tack för den här skojiga bloggutmaningen förresten - passade perfekt här i tråkiga januari med en sån!

ellinoro sa...

Jag bloggar inte från en soffa, jag bloggar från min kontorsstol i datarummet. Men de jag följer som har bloggat ifrån din lista har alla visat sin underbara soffa otroligt välpuffad och piffad. =)

Tråktanten sa...

Efter att under flera dagar tänkt hänga på, har jag nu äntligen gjort det! Kul lista och massor av fantastiska bilder från ert hem.

Tråktanten sa...

Efter att under flera dagar tänkt hänga på, har jag nu äntligen gjort det! Kul lista och massor av fantastiska bilder från ert hem.

Johanna | Tillvaron.se sa...

Fint. Fantastiska stolar!

Susanne sa...

Städade just undan mina röda kurbits-träskor. Och tänkte att det är ju tråkigt att de får vara undanstoppade fram till våren. Och så ser jag den här bilden. Och tänker att det är ju INNE jag ska ha dem nu.
Att jag inte tänkt på det.