fredag, januari 31, 2014

4 x fredag


Förskolan har varit stängd idag, så vi har hängt hemma. Vi har inte gjort så himla mycket vettigt, förutom möjligen kört snowracer till affären för att handla ostbågar och mackor. Resten av tiden? Drällt runt halvnakna, bråkat lite lagom mycket, fått pannkakor till frukost, tvättat en tvätt, övat på kullerbyttor, samt laddat inför det faktum att melodifestivalen drar igång imorgon. Jag hoppas att låtarna är bra. Nu när man ska leva med dem i ett år, menar jag.

2 kommentarer:

Erika sa...

Hjälp, är det melodifestivaldags redan?! Man blir lite lost när man flyttat till utomlandet... Finfin tulpanbild förresten...kan riktigt känna doften. :)

Helena sa...

Åh bra idé med foto x 4. Jag hakar på och försöker få till det på min blogg fast jag kör söndagar så välkommen in å kolla. Söt katt utlovas.