fredag, januari 31

31. Den bästa fikan är ju som vi alla vet...

Jag är inte svår när det gäller fika, jag älskar allt. Till exempel sånt med grädde! Och sånt med choklad! Ibland kan jag vakna upp på morgonen och komma på att jag ska få fika om typ åtta timmar, och att det finns någon god kaka till det fikat, och då blir jag på skitgott humör. Så det här är ett mycket svårt val. Men jag säger ändå: Grattis Nybakade Kardemummabullen! Du vinner. Det är ju nåt helt jävulskt vad du är god.

(Det här är en del av den där listan jag knåpade ihop, en rubrik för varje dag i januari.)

2 kommentarer:

Kaaja sa...

Hej! Det var en super Januarilista du hade fixat till. Hur roligt som helst!Snälla fixa fler listor i fortsättningen så att jag har nått att göra. :)

Helena sa...

Kolla min blogg, den slår allt när det gäller dagens inlägg. En dam som jäklar i mig bjuder på fika när det ska fikas.
Själv håller jag semlan som nummer ett.