tisdag, januari 28

28. Kolla! Här är en bok jag vill o-tipsa om.

Förvånansvärt svårt, det här! Jag är sträng mot böcker nu för tiden, och slänger undan dem efter några kapitel om de inte verkar vara något som kommer falla mig på läppen.

Men om jag går tillbaka, och tänker på böcker jag faktiskt har läst ut, som jag stört mig på? Då hamnar vi här, hos den oskyldiga Anastacia och hennes förbannade inre gudinna, och allt det sabla bitandet i läppar hela himla tiden."Femtio nyanser av honom" - nä. Den tycker jag att ni kan hoppa över.

(Det här är en del av den där listan jag knåpade ihop, en rubrik för varje dag i januari.)

5 kommentarer:

Ninette sa...

Den är verkligen världens mest just nu överhypade bok! Jag ångrar att jag någonsin köpte den, sålde den genast vidare på loppis, men fattade inte att den skulle bli så pop så jag i det närmaste gav bort den (med förbehåll om att den var skit).

Inre gudinnan - fy sjutton så dåligt skrivet det var!

Fröken Blund sa...

hahahahaha, och jag håller med dig, speciellt det där med läppen men ÄNDÅ så sträckläste jag alla tre böckerna med stor aptit :) och ångrar mig inte ett dugg.

Helena sa...

Jag har inte ens lockats att läsa de där "nyans"-böckerna. Been there, done that höll jag på att säga men menar att jag redan läst den typen av litteratur och inte gillart.

Mitt otips på bok är "...." ja då får ni gå till min blogg och se själva. Men jag tror att jag får typ hela svenska folket emot mig. Spännande va?

Anonym sa...

Tack, tack, tack! Jag slutade läsa efter två kapitel och är så glad att jag inte ödslade mer tid på den!

/Sarah

Anonym sa...

Åååhhh...nu gillar jag dig ännu lite mer. Som om det inte var nog innan liksom :-)
/ Lotta