torsdag, januari 16

16. Kolla! Här är en bild från mitt sovrum.



Vi sover på övervåningen, i ett rum som vi målat grått, där solen ibland lyser in så här mitt på dagen. Det är rätt ofärdigt egentligen. Madrassen står fortfarande på golvet, för sängbenen ska målas, det saknas en garderob, vi har en skrivbordslampa som sänglampa, och kanske att jag tänker måla något rosa/orange på väggen där bakom sängen också någon vacker dag. Vi får se.

Sover gott gör man här i alla fall.

(Det här är en del av den där listan jag knåpade ihop, en rubrik för varje dag i januari.)

4 kommentarer:

alexandrafuruhjelm sa...

Jag tycker det ser mysigt ut! Lampan är fin, vi har en liknande i grått som nattlampa.

Mia sa...

Fint! Åh, vi skulle också måla vårt arbetsrum grått, men hur det nu gått till så är det plötsligt... babyblått?! Inte lätt, det här med färg.

Joa sa...

Fint...Gillar allting!

Anna sa...

Superfint! Rött och grått är tjusigt, plus gillar verkligen idén med skrivbordslampa som sänglampa.