fredag, januari 10

10. Kolla! Här är en bok som jag tycker är snygg.


Den här fick jag i julklapp för drygt ett år sedan, och jag älskar den. Väldigt färgglad, generös och inspirerande. Ja, och så snygg då, naturligtvis. Älskar till exempel när tapeten (insidan av bokpärmarna, de som är fyllda av blyertsskissar här) är tjusiga (och inte bara vita som de brukar vara). För alla som gillar färg, form och mönster är det här ett skitbra boktips.

(Det här är en del av den där listan jag knåpade ihop, en rubrik för varje dag i januari.)

7 kommentarer:

Joa sa...

Snygg bok. Håller med!

Spader Madame sa...

Verkligen tjusig! Hon var en del av den där boken Städa, som jag tipsade om på 6. Också snygg!

liten sa...

Nä men se där, inte en skönlitterär bok som jag antog ;-) Jag hoppade på igår och slog mitt eget bloggrekord med 11 inlägg på en dag! Jag valde denna bok! http://garderobenmin.blogspot.se/2014/01/10-kolla-har-ar-en-bok-som-jag-tycker.html
Kul lista! KUL!

liten sa...

Älska Külhorn btw!

Helena sa...

Åh den var verkligen ljuvlig, ditt förslag till snygg bok.
Men kolla in min då, med guld å rött och som en underbar dröm både utanpå och inuti.
Böcker öht...mmmm.

Monnah sa...

Snygg, snygg, snygg!

Fröken Blund sa...

åh vilken himla fin bok...den gillade jag och blev sådär påhittig av.