måndag, december 30

Tjuvtitt: Köket


Ni trodde väl inte ni skulle slippa undan, va? Har man tapetserat helt själv för första gången så vill man ju visa, fattar ni väl. Är himla kär i vårt kök nu! Sedan vi flyttade in har vi målat alla köksluckor, bytt knoppar/beslag och tapetserat. Vi saknar fortfarande någon slags köks-ö, något slags skåp och ett annat köksbord (eftersom vi tänkt ha det som står här nu i vardagsrummet sen), och golvet skulle väl inte dö av att slipas någon vacker dag, men i grunden: klart! Är en mycket nöjd tapetserarperson just nu. HIGH FIVE!

10 kommentarer:

Johanna sa...

Sjukt fint! Ser fram emot fler bilder från huset, ös på!

Colombialiv sa...

Åh vad tjusigt! Och jag säger som Johanna! Mer bilder!

Monnah sa...

Titta så fint!

Katta Kvack sa...

Urfint! Och vilken ljuvlig lampa!

Nickan sa...

Väldigt snyggt!!!!!
Mina föräldrar köpte denna köksö på ikea, satte fuskpanel på sidorna, målade och satte upp krokar och nu tror jag det är ett draperi för hyllorna med. Iaf blev det väldigt snyggt tycker jag. Det var iaf ett tips.

Nickan (igen) sa...

Eh ja just det... länkar och sånt.... Jag som älskar att bevisa att jag inte är en robot....

Denna
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/00116996/

lisakristin sa...

Så snyggt, bra jobbat!

Jenny F sa...

Himla fint, och bra gjort!

oj så fin. sa...

Hej! Ska inom en snar framtid flytta till ett litet hus med min lilla familj. Hyreshus med dock på landet så härligt härligt. MEN! Köket är katastrof (enligt mig men hyresvärden envisas) och jag har fått lov att måla om luckor. Och då kom jag och tänka på ditt kök! Vad heter den ljuva kulören? Skulle passa perfekt! Tack på förhand!

Lisa sa...

Hej hej oj så fin! Det är en färg från Alcros inredningskollektion, och kulören heter "Vårvinter". Vi gillar den hemskt mycket! Den ser grå ut i vissa ljus, och ljusgrönpastellig ut i andra ljus. Perfekt i kök. Tycker jag :)

Lycka till i huset!