torsdag, december 5

Avundsjukan made me do it

Alltså! Så himla sur över att jag är så trögtänkt att jag inte också kom på den första december att jag skulle hoppa på en sån där adventsbloggkalender som så många håller på med nu. (Med 24 festliga rubriker, ni vet. Ett inlägg för varje dag fram till julafton.) Hade ju varit jätteroligt ju? Men nu känns det så dags.

Aja.

Jag skrev en egen lista med 31 rubriker istället, som jag tänker köra i januari, sen när alla ni andra är klara och har slut på inspiration igen. Ha! Och eftersom jag fick bestämma själv över alla rubrikerna så handlar de bara om grejer jag gillar, till exempel böcker, foton, tv-serier, inredning, coola personer och sånt.

Jag bara säger.

Så kan ju andra eventuella tröghuvuden som också missat adventståget börja ladda till januari istället, när den VERKLIGT coola listan drar igång.

Vad kul vi ska ha då! Vad vi ska blogga!

9 kommentarer:

Kaaja sa...

Jag är med! Jag missade också starten på December. Nu är jag tveksam till att jag ens ska lyckas elda adventsljusen. Men i Januari. Då ska det bloggas!

Spader Madame sa...

Jag orkade bara inte, jag som brukar tramsa hela december. Kanske ska hänga på din lista?

hedgehog-sara sa...

Yay!!

I will not keep calm and you can fuck off sa...

haha, det är rätt!

Erika Strand-Berglund sa...

Jag vill vara med i det coola gänget! Fråga bara: ska vi röka också medan vi bloggar där i januari? Behöver veta det innan jag är helt med.

Lisa sa...

Alltså, jag vet inte, Erika, jag är väldigt dålig på att röka, faktiskt. Speciellt UNDER TIDEN jag bloggar, ska jag röka kräver det all min koncentration (du vet, man vill ju inte se ovan ut, och hålla på att klanta sig, man vill ju se fräck ut, som om man bara röker, helt vanligt, while blogging ). Vi kanske kan dricka skitmycket drinkar eller så under tiden istället? Det känns lättare på något vis.

Eller vänta nu här, är drinkar coolt?

Gud vad svårt allt är.

Malou sa...

Jag gläder mig till i januari! Så mycket kul jag kan läsa då!

Johanna sa...

Hahaha, jag tänkte alldeles nyss "äh jag kör i januari istället", och så har du redan outat planen! :) Jag är alltså inte först med det HELLER. Men ju fler desto roligare naturligtvis :)

Sandra Lindström sa...

Kul! Låter som en superb lista med typ allt man gillar. Men är det alltså okej att kidnappa listan och lägga upp sina egna svar på sin egna blogg? (med en länkning till dig, så klart!)