söndag, december 29

Att bygga ett bord

Jo, detta har också hänt! Jag har kommit på att jag ska bygga ett nytt köksbord. Känner mig så himla uppspelt vid denna tanke att jag (och detta är dessvärre sant) inte kunde sova i natt för att jag tänkte så himla mycket på mitt möbelsnickarprojekt. Jag har ingen som helst aning om hur man bygger ett bord. Men jag vet exakt hur jag vill att det ska se ut.

*googlar svets*

Är inte det här spännande, så säg?

Nähä?

Nänä.

Synd för er, för jag lär återkomma i frågan oavsett.

2 kommentarer:

Roblin sa...

Mycket roligt projekt!
Ser väldigt mycket fram emot att följa det =)

Jenny F sa...

Ja! Jag tycker att det är superspännande! Nu kommer nån procent av mina möbelsnickartankar upptas av att fundera på hur ditt bord ska bli. Så kan du få sova litegrann iallafall? Heja svets, heja bord, heja heja heja!