fredag, november 1

T minus 10 timmar

Okej, klockan är snart elva, och det här är vad vi har kvar att packa:

- sängkläder/tandborstar/gosedjur/nappar.
- en uppsättning frukostporslin
- internet
- Trazan och banarneskivan

Resten är klart. Klart! Känns ju ändå oerhört stabilt, har i mina mörka stunder föreställt mig att vi skulle stå och hetspacka till tre i natt och så bara: klara vid tio, HIGH FIVE!

Vi landade på 109 flyttkartonger.

Imorgon går flyttlasset, och sen är vi där, på riktigt, och vi får bädda med nya lakan i våra nya sovrum och sova i vårt hus, VÅRT HUS!!! för första gången.

Lite som julafton när man var liten, detta.

4 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Use the force idag på den stora dagen :)

Roblin sa...

Åh så roligt för er!
Jag gillar att flytta och det känns kl att få vara med på ett hörn.
Spamma oss gärna med bilder =)

Johanna sa...

Låter oerhört välorganiserat, jag försöker ta efter för att kunna göra detsamma när jag flyttar i januari.

Anna sa...

Spännande! Hoppas att ni ska trivas bra i ert nya hus och er nya bostadsort!