torsdag, november 7

Skrivbordet, skrivbordet, vänta nu här, var la vi det nu igen?

Imorgon ska jag jobba. Det kanske låter som en vardaglig grej i era öron, men i mina: rätt så himla stor sak, faktiskt. Det var en vecka sen sist. Men nu är åtminstone det stora barnet redo att lämnas själv på förskolan, och det lilla barnet får hänga med sin pappa och fortsätta inskolningen en dag till. Ni kan väl hålla en tumme för att jag lyckas lokalisera hemmakontoret bland alla flyttkartonger innan arbetsdagen är över?

Jag känner mig laddad.

2 kommentarer:

Karriärkvinna sa...

Hej! Det är första gången jag tittar in här och känner direkt att det här verkar vara en trevlig blogg. Tyvärr inte jag inte läsa vidare just nu eftersom att jobb och hämtning och lämning väntar...du vet, sånt du också sysslar med;)

Men jag kommer snart tillbaka!

Ps. Hoppas du hittade hemmakontoret, haha..

Lisa sa...

Välkommen tillbaks snart då, Karriärkvinna! Kul att du hittade hit.