fredag, oktober 11

En fredag i oktober

Sååååå... Vad har ni haft för er idag, då? Själv har jag väl egentligen inte gjort något märkvärdigt, om man bortser från att vi FÅTT NYCKLARNA TILL HUSET!!! Och köpt 30 liter målarfärg. Samt att jag påbörjat min karriär som husägare med att försöka lära mig hur en pelletspanna fungerar. Jag tror det gick rätt bra. Huset var i alla fall varmare när vi gick än när vi kom, och det berodde inte på att något brann (förutom möjligen pellets, dårå). Bra tecken, tänker jag.

Så här långt: Mycket, mycket kul att vara husägare.

Lär väl "eventuellt" återkomma i ärendet någon gång ibland framöver.

4 kommentarer:

medankaffetkallnar sa...

Grattis till huset!!

Emma - hörselresan sa...

Ooooohhh, husägande! Hur roligt som helst och hur galet läskigt som helst. Grattis!

Anonym sa...

Åh så roligt! Hur var magkänslan när ni satte nyckeln i dörren?

Anonym sa...

Grattis!

Malou