torsdag, oktober 3

Det som inte finns på internet finns inte

Jag hade tänkt berätta för er om att vi gjorde en blöjtårta på kontoret igår, och gav bort till en av kontorspolarna som nyss fått barn, men så kom jag på att jag inte hade tagit någon bild, och eh... ja. Hur kul blir det då att prata blöjtårta? Om man inte kan få se härligheten? Så jag googlade på chans, och tänkte: hey! Kanske det finns någon annan som har tagit en bild på en blöjtårta någon gång?

Little did I know att hela internet var fullt av dem. Kolla!

Alltså, gör ni också blöjtårtor så fort någon fått barn? Gör alla det? På allvar?

Herregud, här gick man omkring och trodde att man var helt unikt tokrolig, och så bara: BAAM!

Att det alltid ska hända mig.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Gjorde min första blöjtårta för 4år sen!

Spader Madame sa...

Jag har aldrig gjort någon blöjtårta. Never. Trodde jag bara hände i Amerikat.#tantannahartalat

Anonym sa...

Haha... jag som i mitt stilla enfald trodde att det var en RIKTIG tårta, format som blöja *skäms*.....


//Gry

Anonym sa...

Jag hoppas innerligt att blöjtårte-idén åker tillbaka till amerikat och stannar där. Hualigen.

S. sa...

Herre gud, jag trodde det var nåt som gjorde sig bäst i amerikanska tv-serier. (Om ens där.)

Koko sa...

Hej Gry - jag också. Jag tyckte det lät rätt osmakligt, måste jag erkänna. Är inte helt säker på att jag tycker det är så smakfullt nu heller, men jag är ju en såndär som tycker att tygblöjor (och bindor) är bäst...