fredag, september 6

Men ETT chips kan jag väl få smaka, kanske?

Händer det dig också ibland att du häller upp lite chips i två olika skålar och ställer dem framför människorna som hänger i din soffa, och i ett anfall av obetänksamhet dristar dig till att provsmaka ett chips från en av skålarna innan du drar dig tillbaka från soffhörnet? Och om ja, brukar det också få som följd att den kränkta människan vars chips du just glufsat i dig kommer rännande efter dig och bänder upp din mun med våld och stoppar sin näve långt ner i halsen på dig för att liksom fiska upp chipset igen och lägga tillbaka det i skålen, samtidigt som hen vrålar något i stil med "DE VAAA MITT CHIP! DU INNNNNTE TA MITT CHIP! MITT CHIP LIGGA DÄÄÄÄÄ!"?

Jaså, inte?

Nej, jag tyckte just att det var lite överdrivet.

3 kommentarer:

AnnaO sa...

Så gör min 2 1/2-åring också. Idag försökt hen hämta vatten ur min mun för jag drack ur vatten flaskan först.

Jonna sa...

Jo, det här med att dela med sig är väl inte precis min tvåårings starka sida heller och det leder ibland till att hen försöker bända upp munnen på mig också.

Katta Kvack sa...

Gud vad roligt det är om man låtsas att du har skrivit detta om din snubbe. Eller att han hackarackat ditt konto och skrivit det om dig.

MÖCKET festligt fredagskul för ett övermoget preggo.