tisdag, september 3

Golven, dag 2


Okej, så golvet i glasverandan blev inte rutigt. Det blev pusselmönstrat. Men jag gillar det ändå NÅT SÅ JÄVULSKT mycket mer än den whiskasfärgade plastmattan som fanns där nyss, så jag är ändå euforisk. Vi ska stryka det en gång till bara, så det inte är så flammigt. Sen är vi klara! Tror icke ni förstår tillfredsställelsen i denna varelse just nu, emedan jag har velat måla dessa golv i fem år eller så. DETTA TORP! Alltså, man kanske inte får säga så här om hus man äger själv, men DET ÄR JU SÅ SABLA FINT!!! Kommer väl gråta blod om vi kommer på att vi inte kan/vill ha kvar det nu när vi köpt hus. Lägenheten i stan struntar jag fullkomligt i att vi ska lämna, men det här stället? Näe. Det skulle vara sorgligt på riktigt.

4 kommentarer:

Fröken Fräken sa...

Fräsigare än fräsigast! Och mycket roligare än rutigt.

Olga sa...

Älskar att du har bonnbränna på fötterna.

Lisa sa...

Så snyggt! Jag älskar alla inlägg om huset, håll inte igen! Vill veta allt och leva drömmen genom dig.

Emilie sa...

Hej!

Vi har uppmärksammat din blogg tack vare kvaliteten på dina goda recept. Vi skulle bli jätteglada om du ville gå med i hittarecept.se så att vi kan länka till din blogg.

Hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från de bästa svenska bloggarna och sajterna. Flera hundra bloggar har redan gått med och dragit nytta av den trafik vi skickar till deras sajter.

För att gå med behöver du bara följa länken här: http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Med vänlig hälsning,

Emilie
Hittarecept.se