måndag, augusti 26

Vad jag älskar med Instagram...

... är bland annat det faktum att jag aldrig mer kommer att behöva köpa en inredningstidning i hela mitt liv, för MY OH MY, vad det finns många med snygga hem i det där sociala forumet! På bilden här ovanför syns bilder som jag lånat från några av mina favoriter: 1. @pearottosson 2. @sofiaatmokkasin 3. @mackaparulrika 4. @rumochrabalder 5. @husnummer7 6. @doredoris

Och då är det ändå bara en bråkdel av alla hem jag får titta in i dagligen. I love it! Det är som knark. (Tipsa gärna om fler snygga instagramhem i kommentarerna, om ni har andra favoriter.)

Instagram är förresten över lag mitt absolut bästa internetställe nu för tiden. Tycker det är ett så himla vänligt och bra forum! Plus att folk tar väldigt bra bilder och är roliga och delar med sig av sin vardag på ett himla frikostigt och okomplicerat sätt. Det är fint. Alla borde hänga där.

9 kommentarer:

Jenny S sa...

Detta är visserligen inget hem, men om du inte redan följer littlephant_team så är det ett hett tips! Känns i alla fall som något du skulle tycka om :) Och om man gillar tårtor (vem gör inte det..) så borde man följa johannastartor som gör galet fina tårtor.

Älskar också Instagram!

Colombialiv sa...

Tips: nippertippa

Bokbabbel sa...

Åh! De flesta följde jag redan, men tack för de resterande tipsen! Rekommenderar @highwaydesign och @annasylvan även om den sistnämnda legat lite lågt med inredningen under sommaren. och vissa har jag också hittat genom att kolla under hashataggar, t.ex. "#agerhausfavoriter ger många bra resultat!

Bokbabbel sa...

Och @pinjacolada!

rakel sa...

men alltså pinterest, häng där! Man kan samla vad man vill i vilka album som helst. åh!

Mia sa...

Oooh, tack för favorittipsen! Flyttar om några dagar in i hus som behöver ytrenoveras typ överallt så är kanske lite lite intresserad av att spana fina hem...

Jenny sa...

Haranu och hannakarolina. Mor o dotter med tjusiga hem o mycket rawfood.

M sa...

Du vet att Ingela P Arrhenius har insta, väl?

Linda sa...

Jag gillar att följa konton där folk tex renoverar eller tar varierande bilder. Gillar kniipsirina (tror jag hon heter, emeliappelros, pearottosson mfl... :)