måndag, augusti 12, 2013

Supermamman

Jaha, och vad gör ni då? Själv sitter jag på kontoret och skrikskrattar så det rinner mascara i hela ansiktet. Åt den här bloggen. Vet inte vad det är för geni som ligger bakom, men herregud, så här roligt har jag inte haft på internet sen... jag vet inte. De där sjungande getterna kanske.

Mina favoriter är den där hon har en nyfödd bebis, och äntligen får äta varm mat: Klick!

Eller den där hon leker kurragömma med sina barn och inser att om hon bara gömmer sig tillräckligt bra så har hon en hel halvtimme för sig själv. Klick!

Eller ooo! Den där femåringen avbryter henne mitt i Americas Next Top model: Klick!

(Tack för tipset, Alexandra! Made my day.)

UPPDATERING: Aha! Det är Enligt Ellen som är geniet! Så himla coolt.

12 kommentarer:

mor Lena sa...

Jisses, Lisa!! Jag platsar inte på mitt seriösa arbetsrum på jobbet just nu när jag smygläser hennes blogg. Smygläser, förresten?! Jag HÖRS lång väg.

Johanna sa...

Denna var jag i helgen: http://supermamman.tumblr.com/post/57547772949/nar-sjuaringen-forsoker-forklara-tjusningen-med

S. sa...

Förutom att jag hatar gifs, pga att de är så jobbiga att titta på, så var det ju riktigt roligt. Det där måste ju vara samma människa som gjorde en hel sida med gifs på Lotta Lundgren. :P

Lily sa...

Helt klart lätt prio här: läsa heeeela bloggen eller laga mat till barnen!!
Den här ska jag skicka vidare!! Tack!

Minna sa...

Det här var blad det roligaste jag sett. Vilket geni.

Malinka sa...

Jag vet vem geniet är. Ellen.

emmaw sa...

Det är ju Enligtellen!

Ewonne Rudberg sa...

Alltså jag DÖÖÖR! Har inte skrattat så här mycket på länge.

Lisa sa...

Aha! Enligt Ellen! Kunde man ju anat.

Susanne sa...

Heeeeelt fantastiskt!! TACK :)

Anonym sa...

SJälv känner jag mig olämpligt väl träffad av den här http://supermamman.tumblr.com/post/57545819735/nar-min-man-maste-paminna-mig-om-vart-motto-under

/ Josefin

Therese sa...

Kanonkul och även väldigt lik den här bloggen: http://whatshouldwecallme.tumblr.com/

:)