söndag, augusti 04, 2013

Ordning i leden

Näe. Nu får det vara slut med slackandet (och bloggsemestern) för det här året. Nu återgår vi till vardagen! Är taggad till tänderna inför det faktum att jag ska få sitta framför min dator utan ett enda klängigt barn på mig imorgon. Di är gulliga, de älskade små liven, men di är också... ja, men ni vet.

Fem veckors kläng och konfliktlösning är ändå fem veckors kläng och konfliktlösning. Även om det sker i idylliskt motljus.

Jag ser således fram emot det där ensamsittandet rätt mycket.

Jag bara säger.

3 kommentarer:

mor Lena sa...

Skönt att du skriver igen! Och tur att man haft instagram att titta på. Men jag kan inte få upp sista bilden på några böcker på golvet. Vad är det??
Och en himla tur att man fått träffa er " på redit" en hel del i sommar. Jag gillar dina ungars kläng på mig!

Charlotte sa...

Äntligen! Vilken tur att du skrev nu, jag var precis på väg att ge upp och sluta titta in på bloggen varje dag för att se om det kom något nytt. Kanske börja kolla en gång varannan vecka istället. Men nu hoppas jag på att du skriver som förut igen, för din blogg är så bra! :)

lisakristin sa...

Välkommen tillbaka!