måndag, augusti 12, 2013

Förstår ni vad han menar?

Gustav tycker att jag "kanske överdriver lite" när jag sitter och manipulerar bilderna på vårt nya hus i photoshop och lägger på andra tapeter på väggarna, "målar" om väggar i olika nyanser och testar färgkombination på färgkombination och tillbringar timmar med att framställa X antal olika bildversioner av hallen (till exempel), så att vi kan jämföra och se vilket alternativ som skulle kunna bli snyggast. Om utifall vi skulle vilja måla eller tapetsera om den någon vacker dag, menar jag.

"Kanske överdriver lite", pffft!

Jag fattar inte alls vad han syftar på.

6 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Ehh, va? Det är väl just det bilderna är till för? Ganska övertygad om det faktiskt!

Ps. Har du sett klart The Killing S3?

Roblin sa...

Förstår inte problemet, nej.
Däremot förstår jag inte varför du inte lägger upp några här så vi kan få se också? :-)

Thérèse Eriksson sa...

Helt obegripligt. Det handlar om att vara förutseende, eller hur?

Mirijam sa...

JAG VILL SE FLER BILDER PÅ HUUUUSET!!!

Lisa sa...

Katta Kvack: Nu har jag sett färdigt The Killing S3! Var är min stödgrupp?

Lisa sa...

OKEJ DÅ MIRIJAM!!!! MEN KOM IHÅG ATT DU BAD OM DET!!!! OM DU BLIR SPYLESS FÖR ATT JAG LAGT UPP 6345 FRAMÅT JANUARI SÅ SKYLL INTE PÅ MIG!!!!