måndag, augusti 05, 2013

Eller chips! Chips går också bra.

En liten sak som jag tycker vi kan prata om en stund nu är HUNGERN man (läs:jag) känner av att vara på kontoret. Vad är det om? Va? Va? Har icke varit hungrig på fem veckor, men idag bara: BAAM!

*svälter ihjäl*

Har jag ätit konstant hela semestern, och för första gången idag tvingats genomleva en hel dag utan ständigt småätande, eller vad är grejen? Blir man så här himla medtagen av att använda hjärnan?

Fly hit en ko så jag kan tugga i mig den.

Eller förresten, gör inte det, äter inte kor.

Fly hit en... sparrisåker? Ett potatisland? Norra Europas samlade produktion av baljväxter?

Eller bara skitmycket choklad.

Det är vilket som egentligen.

2 kommentarer:

Sara: sa...

Men eller hur! För att inte tala om kissnödigheten! MINST en gång i timmen! Eller så är det bara uttråkning som manifesterar sig i blåsan.

Erika sa...

JA! Hur många kalorier kan man egentligen förbränna med ett stillasittande kontorsjobb? Tydligen jättemånga. Klockan 11 i går var jag dödshungrig (och då hade jag ändå ätit frukost vid 6.30 och ett äpple vid 9).
Första dagen på kontoret efter semestern innebar för mig också tröttchock. Klockan 15 började jag nästan se i kors under ett möte.
Hoppas på bättre hungers- och trötthetskänslor idag!