fredag, juni 07, 2013

Som jag älskar denna långhelg

Hej lilla försummade blogg, jag är på Öland och använder mig av mina nyinköpta strandkläder. Det är klarblå himmel och sol, och Rufus har ramlat och slagit sönder halva knät på en grusväg så jag (och han) blev svimfärdig.

Vi har någon slags familjefest. Det betyder att min familj (föräldrar och syskon, respektive och barn) är på Öland hos en annan familj (föräldrar, vuxna barn, respektive och nya barn). Vi umgicks jämt när vi var små. Nu var det säkert tio år sedan vi var samlade alla. FESTEN! Bortsett blodbad och skadade knän är det en mycket fin tillställning hittills.

Dricker till exempel öl i solen as we blog.

Och havet går att bada i!

Prima liv.

1 kommentar:

Miss Upsey Daisy sa...

I solen och en öl. Det kan verkligen inte bli bättre? Typ maxat.