måndag, juni 24, 2013

Dagen som gick

Jag leker med tanken på att helt strunta i att posta ett gäng idylliska bilder från helgen som gick. Känns så o-er-hört söndag efter midsommar att göra det, liksom. Men vi får se. Jag kanske får feeling framåt tisdag och tänker om.

Idag har jag i alla fall slagit nytt pers i möte: Sju timmar instängd på Gilla Böckers kontor.

SJU TIMMAR?!?

Är så trött nu att jag suttit och stirrat på detta blogginlägg i trettiotvå minuter utan att lyckas formulera färdigt det.

Men också nöjd! På de sju timmarna hann vi nämligen gå igenom varenda mening i manuset (skämtar ej) och diskutera alla ändringsförslag vi kommit på under senaste vändan av redigeringen. Nu är det bara småpill kvar. Småpill = hanterbart ändå.

Så är känslan just nu.

Det, och sen också: Ge mig ett glas vin, already.

1 kommentar:

Nina sa...

Sju timmar med förlag = lyx!