lördag, maj 25, 2013

Sånt jag lägger tankekraft på

Men hej bloggen, här ligger du och är bortglömd.

Läget?

Jag är sockerstinn, för vi har haft tvåårskalas för Svante. I övrigt går jag och när en känsla vid min barm att jag inte riktigt hinner med mitt liv. Som ett exempel har jag haft en förpackning hårfärg ståendes på badrummet i minst två veckor, men inte hunnit färga håret. Eh? Hur lång tid tar det att kleta lite färg i huvet, låta färgen verka och tvätta bort den, en timme? Störtlöjligt.

Aja.

Idag kom jag på (förbered er på att ta del av en revolutionerande snilleblixt) att det krävdes multitasking för att lösa detta ENORMT VIKTIGA LIVSPROBLEM, och sedan färgade jag håret samtidigt som jag städade badrummen, dammsög några golv, hängde upp lite ballonger i taket och målade Rufus naglar inför kalaset.

Det gick hyfsat.

Håret sitter kvar.

Och jag är (nästan helt och hållet) säker på att jag inte sedan serverade släkten tårtor med små kluttar av hårfärg i en timme senare.

Hej på er.

1 kommentar:

www.imitthuvud.hemsida24.se sa...

Låter som du klarade multi taskingen galant!! =o)