måndag, april 15, 2013

Se på Spung!

Kolla! Kolla! Nu ligger Spung uppe i Svt:s öppna arkiv och alla kan se, helt lagligt och gratis och gud vet allt! Ni var ju några som undrade hur i hela helsefyr jag hade fått tag på serien häromdagen när jag sa att jag tittade, menar jag? Jag hade fått avsnitten på en hårddisk av en kompis, men det här är ju mycket enklare.

Klicka här och kolla om du också missade Sveriges mest omtalade tv-serie genom tiderna, typ. Eller om du vill se igen, för den delen. Ja, eller nåt annat nostalgiskt härligt, förresten. Ika i rutan, Solstollarna, Rederiet, what have you.

Öppet arkiv! Vilken grej ändå.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Hurra! Som jag har letat!

Vanja sa...

Hörde You are all I see" från Spung på p3 för några år sen. Känner du igen den? Den är långsam gitarrplinkig och lite once-aktig. Måste jag kolla igenom hela serien för att lyssna på den eller minns du när den spelas?
xxxxxx

vanja sa...

Hörde You are all I see från Spung på P3 för några år sen. Känner du igen den? Den är långsam gitarrplinkig och lite once-aktig. Måste jag kolla igenom hela serien för att lyssna på den eller minns du när den spelar?
xxxxxx