lördag, mars 02, 2013

Ordentliga skor, pfttt!

En väldigt mogen sak jag (hittills) lyckats med den här vintern är att ha ganska ordentliga skor på mig. Alltså, varje dag. Det är världsrekord. Inte en enda gång har jag fallit för frestelsen att ta sneakers på morgonen, fast jag velat prick hela tiden.

Jag veeeet! Det är oerhört förståndigt.

Men med det sagt?

Det går verkligen snart inte längre nu.

Fy för den lede vad jag är trött på alla mina ganska ordentliga skor!!!

Ser ni någon som halkar omkring i snöyran i typ sandaler på måndag så är det jag som tappat det.

1 kommentar:

Anonym sa...

Samma här. Curlingkängor på Curlingförälder. Känns som att vi blivit ett, skorna och jag. Men jag har baske mig åkt på lika många flunsor denna vinter som när jag var ung och oförståndig så jag vettef*n om jag inte tänker satsa på flippflopps nästa vinter ändå!