torsdag, mars 14, 2013

En lista

Hur känner du dig? Jamen, rätt nöjd. Min huvudvärk är borta nu.
Hur många timmar sov du i natt? Sju. Utan att bli väckt en enda gång av ett enda barn. Helt unikt.
Vad gjorde du för en stund sedan? Läste Cirkusloppor på rymmen i en barnsäng nära mig.
Har du skrattat åt något idag? Ja. Den långa diskussionen om Beverly Hills 90210 som jag hade med mina kontorskollegor på lunchen skrattade jag mycket åt. Den handlade bland annat om Steve Sanders i cykelbyxor.
Är du snygg just nu? Inte så jätte. Men mina naglar är färgglada!
Vad gör du vid den här tiden i morgon? Mina föräldrar och min syster är här, och vi sitter väl och tittar hålögt framför oss i soffan och är fredagströtta. GLÄDJENS FEST! Det ska bli så himla fint att ha dem här. Kan inte tänka mig några jag hellre är fredagstrött med just nu.
Har du lärt dig något vettigt idag? Ja, att Fredrik Reinfeldts brorsa hade en biroll i Skilda Världar på 90-talet.
Vilken är den bästa bild du tagit idag? Jag gillar den på Svante när han drog ut delar av diskmaskinen och placerade sig själv mitt i och ville att jag skulle köra in honom i maskinen och diska honom.
Borde inte du gå och lägga dig och läsa nu? Jo.

6 kommentarer:

Colombialiv sa...

Det är en jättefin bild!

JoVi sa...

Men va!? Fredrik Reinfeldts bror, vem vem vem? :D

Fantastisk bild! :)

Johanna sa...

Hur kan man ha så där söta barn? Underbar bild!

enligt O sa...

Vill också veta, Reinfeldts bror?! Typiskt livsviktig kunskap!

Jonna Lindberg sa...

Ja, det här med Fredrik Reinfeldts bror insåg jag också för inte så längesen. Han hade en biroll som Sebastian, Tom Bovallius chef på en reklambyrå. Han hade också ett förhållande med Lukas Strandberg, Noras bror :)

Etta sa...

Härlig diskmaskinsbild!