onsdag, mars 13, 2013

Dunk dunk i skallen

Pling! Klockan är halv nio, och jag ligger redan i sängen. Det var på ren vilja jag tog mig igenom eftermiddagen och all matlagning och lekning och nattning av barn etc, för jag haaaaar så ont i huvudet och jag ääääääär så väldigt trött.

Buhu.

I morse ville Rufus tävla om vem av oss som gillade den andra mest. Så jag drämde i med: "Jag tycker så mycket om dig så det räcker... upp till solen och runt månen och sen tillbaka." Då sa Rufus att han tyckte om mig så det räckte "ungefär till kontoret."

Jag vann?

Nu ska jag sova.

2 kommentarer:

Emelie sa...

Stackars! Jag hade väldigt ont i huvudet på grund av iskallt på jobbet. Men det gav med sig när jag började leka och laga mat och natta osv och liksom tinade igen. Huvudvärk är himla trist.

Colombialiv sa...

Hoppas du vaknar piggare imorgon!