söndag, februari 24, 2013

Hungerbitchen strikes again

Innan idag var jag i fikahimlen, för min lillebror fyllde år, och bjöd på kalas, och lyssna på det här nu va: Hans tjej hade bakat en tårta med algrens bilar-mousse i. OCH DET VAR ÄNDÅ BARA BÖRJAN! Var på så himla gott humör där ett tag.

Mm... tårta.

Sen bestämde vi oss dessvärre för att hoppa över middagen när vi kom hem, eftersom vi var så tårtmätta, så nu är jag på skitdåligt humör istället och vill slåss/gråta/ligga i fosterställning och tycka synd om mig själv.

Lite tråkigt, faktiskt.

Det slår mig att jag kanske inte är så jättebra på att hantera det här med överhoppade måltider, ändå?

Om man med "inte jättebra" menar "totalt värdelös".

*gnager gråtande på ett stolsben och skäller ut livet*

Jag antar att det är lika bra att gå och lägga sig.

Nattinatt.

2 kommentarer:

Nina sa...

Men HUR gör man algrens-skum?!

Josefin sa...

Känner att jag också har ett akut behov av att få veta mer om detta skum. Lät som kanske den bästa tårtfyllningen som jag någonsin läst om.