lördag, januari 5

Magmuskler, beware!

Det här tyckte jag faktiskt var en rätt festlig och lagom utmaning att hoppa på. Hur mycket (procentuellt) kan du lyckas förbättra din "stå-i-plankan-tid" under januari? Det är Upp och hoppa som startat utmaningen, och det är egentligen för sent att haka på och vara med i själva tävlingen, men skit i det, tänker jag, jag börjar idag. Och, ja. Med tanke på att min starttid blev 1 minut och 13 sekunder, så kommer ju just den här övningen inte direkt ta så himla mycket av min dag i anspråk, misstänker jag. En dryg minut över? Det har till och med jag.

Ska bli festligt att se hur många procent bättre jag kan bli på en månad.

Och om jag får helt platt mage med rutor på och börjar se ut som Kate i Lost.

Jag gissar: Eventuellt inte.

8 kommentarer:

Johanna sa...

Å Kate i Lost, snyggaste människan ju! Gullig OCH het på samma gång. Alltid velat se ut exakt så.

Nickan sa...

Klarade 1,20! Darrade som tusan redan efter 20 sek... Hur ska jag nånsin kunna slå det?

Susanne sa...

KUL!! När du kört den utmaningen är du välkommen att delta i någon trainalong :) Ungefär samma koncept fast utan tävlingsmomentet. En daglig utmaning - ibland har vi olika teman.
http://trainalong.wordpress.com/

BokMamma sa...

Nu var jag ju tvungen att se hur länge jag själv kunde stå ut. Gick inte så bra kan jag säga...

Astrid H sa...

Jag gissar: förmodligen!! Jag hänger också på!

oskrivnablad sa...

Nu blev jag nyfiken på hur länge jag klarar plankan, men just nu såsar jag i soffan med en stor balja kaffe så det känns inte som det rätta läget. Men i morgon ska jag testa :-)
(Hoppade runt bland en massa bloggar och hittade hit... fortsätter läsa vidare i din blogg :-) )

tojis sa...

Jaha, nu när jag läste om detta även här så föll det sig inte bättre än att jag också hängde på. Tack, tror jag :-) (1:34)

Uppochhoppa sa...

Klart du ska med! Välkommen!