torsdag, januari 24

Förutom brädgolv, alltså

Jag vet inte om det mest är sorgligt eller mest är konstruktivt att jag nyss läste igenom stora delar av mitt bloggarkiv för att se vad jag bloggade om förr i tiden, innan jag började blogga om 1. Barn och 2. Böcker. Inte för att jag har något som helst emot att blogga om 1. Barn eller 2. Böcker, men alltså. Det kan faktiskt bli lite, lite enformigt. För mig också, alltså.

Tyvärr gav det inte så mycket.

Jag har alltid bara bloggat om vardag.

Svårt att komma ifrån både barnen och böckerna där, känner jag.

Men för all del, har ni tips/önskemål/krav på vad jag ska blogga om istället - håll inte inne med dem. Man vet ju aldrig. Plötsligt en dag kanske jag får feeling.

10 kommentarer:

lisakristin sa...

Vardag är bra!

Fatima sa...

Jag har själv bloggat sen 2005 och alltid bloggar om vardag. Passande nog innehåller min vardag mest barn nu med en 20 månader och en nykomling född den 1 januari. Jag är helt nöjd med barnupplägget alltså. Gärna mer barn om du frågar mig. Det här med att gå från att ta hand om ett barn till två till exempel, skulle sitta fint med några tips känner jag.

Lisa sa...

Älska vardag! Jag tycker att nappföljetongen är direkt rafflande! (Inte det minsta ironisk.)

Anonym sa...

Vardag är finfint! Däremot får du gärna återuppta Veckans veggo, där fick man så himla braiga tips.

Hanna sa...

Men du! Du bloggar om serier också! :o) Dom inläggen gillar jag. Och instämmer i åsikten om veckans veggo!

Har hört (läst) vissa rykten om att det ska komma en säsong 3 av The Killing förresten! Vågar inte lita på det förrän det börjar, men det verkar som sant.

Molly P sa...

Jag gillar din blogg prexis som den är. Kanske fler bilder. Bilder är bra, inte minst dina.

Antje sa...

Jag älskar din blogg som den är. Är den bästa och roligaste blogg jag läser.

Anonym sa...

Jag älskar din vardag. Sluta inte!!!!!

Colombialiv sa...

Älskar bloggen precis som den är, men när du nu ändå ber om det:
1. Veckans vego, kom tillbaka!
2. Mer hemma hos-reportage. Ni har det ju så himlarns fint, det syns ju i bakgrunden på en massa bilder. Vet att du har gjort det förr, men gör det igen! Plis!

Jenny S sa...

Vardag är jättebra! Men jag sällar mig till skaran och önskar veckans vego tillbaka :) Men för all del så går det lika bra med månadens vego om det är för mycket med en i veckan!