fredag, november 23, 2012

Klipp, kvinna, klipp!

Idag har jag gjort en så himla festlig grej, nämligen: spelat in en podcast om ungdomslitteratur med min kompis Per. Så SJUKT kul, va? Jag säger att det var roligt nu nu, för jag kommer att ta tillbaka det och börja svära om cirka fem minuter, emedan vi var väldigt noga med från början att "ha ett upplägg och hålla oss till det upplägget och inte börja babbla på och hamna med ett råmaterial på tre timmar som vi sedan ska försöka klippa ner till tjugo minuter" och misslyckades så gravt med denna ambition att jag känner mig självmordsbenägen när jag tänker på att det är jag som kommer att åka på att klippa skiten.

Lång mening.

Men iaf.

Just nu: ROLIGT!

I första avsnittet pratar vi om vampyrer. Det kommer ta en evighet innan avsnittet ser dagens ljus, pga måste 1. Lära mig klippa ljud och 2. Klippa ljud och 3. Fixa resten innan vi kan lägga upp det och ni kan lyssna på det, men ja,ja.

Ni kan se det här som en teaser.

Och jag kan se det här som en piska.

Blir nog bra det här till slut.

3 kommentarer:

kittypryde sa...

Vampyrer! *längt*

Bea sa...

Haha jag älskar dina blogginlägg, du skriver verkligen himla bra Lisa! :-)

a.broms sa...

Jaaaaa, vad grymt!