torsdag, november 08, 2012

Fina pappersvaror till Ikeapris? Ja tack.

Fellow anteckningsbokslovers!

Jag har varit i Älmhult. Nu är jag på väg hem igen. Bredvid mig på tåget står en papperskasse från Ikea fylld med pappersvaror, för vet ni? Ikea Älmhult har öppnat en ny pappersavdelning som inte finns någon annanstans (ännu) och JAG HAR VARIT DÄR, på plats, i himlen!

Jag blev så till mig i trasorna över detta att jag var tvungen att gästblogga hos Pejperkut. Här kan ni läsa. Och se bilder.

Och sen kan ni börja planera en tripp till Älmhult.

Varsågoda för tips.

6 kommentarer:

mor Lena sa...

Är det från Ikea eller ditt arbetsrum du tagit bilderna? Kunde kanske vara vilket som.

Camilla sa...

Kan jag ha sett dig när du klev av tåget i Stockholm? Gul kånkenryggsäck? Om det inte var du så kom jag helt av mig (hade bråttom) och blev lite starstruck av ingen anledning alls. Men om det var du så: hej hej! I efterskott.

Lisa sa...

Hej Camilla! Ja, det var alldeles säkert jag. Hej i efterhand!

Ann Margret sa...

Vad härligt med en pappersavdelning på IKEA, fast fullständigt livsfarligt för ekonomin.

Anonym sa...

MÅSTE TILL IKEA!! Passerar Älmhult då o då men stannar aldrig, vilken tur att du upplyste om detta! :D Ser mycket lovande ut på bilderna i ditt gästbloggsinlägg. Åh, åh, åh, fina pappersvaror <3

För övrigt, tack för en superblogg! :)
//sanna

Ellet sa...

Åh det låg så långt bort! Trodde det var mycket närmare, nu blir jag lite besviken.