tisdag, oktober 09, 2012

Saker ni måste se

Den här eftermiddagen?

Vi pratar inte mer om den, okej? Okej.

Vi kan prata om Homeland istället. Kollar ni, eller? SÅ INUTAHELVITTE SPÄNNANDE! Igår såg jag S02E02 och dog nästan lite. Satt på riktigt och typ hoppade i sängen av spänningen, och fick trycka paus och gå ut i köket och samla mig. Micket, micket bra. Men ni måste se från början, håll inte på och fåna er och försök hoppa in direkt i säsong två, för det går inte.

Andra serier jag tycker att ni absolut måste se: The Killing. Girls. Samt första säsongen av Damages. Ja, och så Lost och Greys Anatomy, då, men det är ju sen gammalt.

6 kommentarer:

Anna sa...

och Friday Night Lights. Alla måste se!

Socker-Sara sa...

Haha. Jag har just hoppat in på säsong två. Dock med någon slags plan att se säsong ett lite parallellt.

Hanna sa...

Ja men gud ja...!

Antje sa...

Var tittar du pa serier? Kan du rekommenderar nagot?

Fru Björk sa...

Så länge man inte tar upp "This is England ´86" som bästa serie just nu lyssnar jag inte.

Anonym sa...

Missa för allt i världen inte serien Sons of Anarchy!