torsdag, oktober 04, 2012

Honeycombextasen

En av de klyftigaste besluten jag tagit på sistone är att jag skulle klicka hem två förpackningar såna här fina pappersbollar från Mokkasin. Idag hämtade jag paketet på posten. Och alltså, bara själva paketet? Så himla fint! Inslaget i silkespapper, med fint band runt, litet handskrivet kort, etc, etc, etc, jag dog. Och pappersbollarna? Alltså, jag är i det närmaste i extas för att de är så fina. Och ja, jag veeet, det är bollar av papper, men herregud! Finare bollar av papper har väl ändå aldrig skådats.

8 kommentarer:

Åse sa...

Oj, det fanns en hel del i den där affären som jag kan tänka mig att klicka hem. Tack för tipset!

spaderdam sa...

"Lägg dem på barnets säng" eeeeh nja de är av papper...känns inte tåliga, men mycket mycket fina!

LisaM sa...

Nu blir jag nyfiken; vad skall du göra med de här fina bollarna av papper?

Malin sa...

Jag...måste ha dem!

Lisa sa...

Hahaha, spaderdam, det stod väl inte så? Vill med bestämdhet minnas att formuleringen var "häng dem över barnens säng, eller lägg dem i bokhyllan". För du har rätt. Inte direkt de tåligaste skapelserna man sett.

Lisa! Jag ska hänga dem i två hörn, mest.

Anonym sa...

Fick också hem ett paket från Mokkasin igår och dog snygghetsdöden över paketet (och givetvis innehållet)! Hon är grym den där Sofia!
/Elin

Johanna sa...

Men guu så fina. Blir sjukt pysselsugen.

Viveca sa...

Jag köpte tre förpackningar med grön/turkos/lila för att smycka borden vid sonens dopkaffe. Så. Jäkla. Snyggt.