söndag, september 09, 2012

Tvåkilometersloppis

Idag har jag försökt gå på extremt välbesökt loppis (2 km-loppis i Aspudden/Örnsberg) med syskonvagn och två barn. Det gör jag inte om i brådrasket.

HERREGUUUUUD VAD FOLK!

OCH HERREGUUUUD VAD MÅNGA PLASTDINOSAURIER DET FANNS TILL SALU!

Mina nerver.

Nästa år ska jag ha noll barnvagnar och eventuellt också noll dinosauriefantaster med mig, påminn mig om det, okej? Okej. Kändes som om man skulle ha kunnat fynda halvt ihjäl sig, men jag pallade bara 200 meter innan jag dog trängseldöden, fick panik och gick hem.

Känner mig fortfarande helt svettig.

2 kommentarer:

Anna i Duvnäs sa...

Du är en av de roligaste personerna jag känner, ja eller eh känner och känner jag har ju aldrig träffat dig live förståss. Men jag läser ju din blogg. Du levererar så kompakt roliga texter som alltid får mig att skratta högt. Oslagbart faktiskt. Hög igenkänningsfaktor. Tack för att Du finns och delar med dig av dina tankar och idéer. Och att jag får möta dina sköna barn i bloggen. Oslagbart. Tack.

Erika sa...

Kan bara hålla med!!!! Tack för alla härliga skratt du ger