lördag, september 01, 2012

Spring ni, så skriver vi

Det var himla roligt igår. Barnvakt, bokfirande, bubbel, what's not to like med det konceptet? Inget, kan jag meddela. Trots att jag fick ta gummistövlar till klänningen och i princip simma till festen.

Och idag har vi haft skrivkurs! Halvvägs in tycker jag själv att det känns mkt roligt, och hoppas att kursdeltagarna tycker ungefär samma. De kan i alla fall känna sig nöjda med val av helgaktivitet rent vädermässigt. När andra springer tjejmilen i regn och lera sitter vi inne och äter godis under tak, och skriver valentineskort till Elvis. Tycker vi har det rätt mysigt.

Imorgon ska vi be de arma stackarna att utvärdera oss ordentligt, så fixar vi en ny (ännu bättre?) kurs efter jul sedan. Då kommer ni va, ni som ville, men inte kunde nu?

Bra.

Fint.

Vi säger så.

Hej!

8 kommentarer:

Lovisa sa...

Hade gärna kommit, men var upptagen med att kravla runt i lera på Gärdet. Nästa gång!

Johanna sa...

Hurra att det blir en kurs till. Då kommer jag garanterat att gå. Blev så glad när Johanna sa det på releasefesten igår då jag verkligen vill gå er kurs. Tack för signaturen i boken igår. Och din novell, åh så bra.

Spader Madame sa...

En arm stackare är nöjd so far...

enligt O sa...

Åh, behöver lite skrivarinput, så en kurs efter jul blir kanon. Bara för göteborgaren att börja spara och hoppas på att även tanter är välkomna.

Ellen sa...

Jag skulle gärna kommit, men var redan anmäld till nämnda lerlopp när ni släppte kursdatum. Säger som Lovisa, nästa gång!

Ellen sa...

Jag skulle gärna kommit, men var redan anmäld till nämnda lerlopp när ni släppte kursdatum. Säger som Lovisa, nästa gång!

Ellen sa...

Jag skulle gärna kommit, men var redan anmäld till nämnda lerlopp när ni släppte kursdatum. Säger som Lovisa, nästa gång!

Ellen igen sa...

Oj, ursäkta för masspublicering, blogger var dum mot mig.