torsdag, september 20, 2012

Du sätter rubriken! Jag skriver inlägget.

Jag vet att det är härmigt. I min verklighetsuppfattning är det så här: Alex Schulman kom på det först. Sen gjorde Alex en Alex. Och igår gjorde Josefine en Alex som gör en Alex. Och nu? Nu vill jag göra en Josefin som gör en Alex som gör en Alex.

Okej?

Bra.

Så här är reglerna: Lämna en rubrik i kommentarsfältet, så skriver jag ett blogginlägg med din rubrik sen.

Klart!

UPPDATERING: Tack! STOPP! Nu räcker det för den här gången. Puss!

21 kommentarer:

Momo W. Myrgren sa...

Att studsa till

Carolina sa...

Kan vi dra ett streck över det här och börja om?

Petronella sa...

Lycka

Janina Kastevik sa...

Att marknadsföra sin bok i sociala medier

Sara: sa...

Vi kommer att dö samtidigt du och jag

Sara sa...

Söner och feminism

Boktjuven Ingerun sa...

Att tjuva från andras böcker Plus och minus.

maddiis sa...

Turkisk peppar och Gröna grodor.

annapanna sa...

Det var mig en hårdfjällad kronärtskocka

Fia Filur sa...

När jag blir stor ska jag

Ina sa...

Jag skulle vilja men vågar inte

/carina sa...

i morse när jag ....

Josefine sa...

Hahaha... ja det verkar vara många som känner sig lite sega i blogginspon fortfarande. Jag känner mig lite semestertrög trots att det var längesen det var semester. (Det här är alltså inte ett rubrikförslag utan bara ett konstaterande)

Ingerun sa...

Plus och minus med att stjäla från andras böcker

(menade jag - obs det inom parentes ej del av rubrikförslaget :)

Anonym sa...

Sådant jag inte vill att andra ska veta

Lovisa

tiggerrr sa...

Jag kör på samma som jag gjorde hos Josefin: "Det smartaste jag gjort"

Lisa sa...

Oj, oj, tack, tack, STOPP DET RÄCKER! Vilka bra rubriker! Betar av dem efter hand.

Anonym sa...

Ungdomslitteratur i SvA-undervisningen. På högstadiet för att vara exakt.

Lillmesen sa...

"Nej, dra mig baklänges på en liten tallkotte!"

Katta Kvack sa...

Om jag fick byta liv med en fiktiv karaktär för en dag, då skulle jag välja...

Anonym sa...

Tänk om jag vetat det när jag var 18