måndag, augusti 06, 2012

"Vad vill du ha på dig idag?"

Rufus har sällan eller aldrig brytt sig speciellt mycket om vilka kläder han haft på sig. Förutom ett massivt motstånd mot att behöva klä på sig något alls, har det inte spelat så himla stor roll om tröjan han väl fått på sig sedan varit röd, grön, prickig, randig, blommig, ful eller fin.

Men så igår! Började han plötsligt bry sig.

Det slutade med att han 1. Gick till parken i stålmannenoutfit (inkl. mantel), och 2. sov i tomtedräkt (inkl. luva).

Kan bli en intressant höst, det här.

5 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Det kan hända att jag är på jobbet i Darth Vadermask. Och jag är vuxen.

Annika sa...

Kika gärna in på min blogg som på bara 2 mån blivit en av de största på vimedbarn :)
Just nu pågår 4 tävlingar på bloggen med olika vinster :)

/ Annika 24 från Göteborg, blivande tvåbarnsmamma vilken dag som helst!

Singelmamman sa...

Det blir alldeles säkert en spännande höst! Låter lovande.
Hälsningar "en-ivrig-bloggläsare-som-väntar-med-spänning-på-kommande-outfitar."
(ser att pluralformen på outfit ser lite suspekt ut.)

enligt O sa...

Jag har en stålmannentomte boende hos mig just nu. Favoritdräkten har dessutom inbyggda muskler. Verkligen snyggt i kombination med lite för liten tomtemössa.

Tant Kaisa sa...

och alla älskade outfits tenderar att bli väldigt urtvättade - minns stålmans dito med mycket rumphäng men lyckligt barn :)