måndag, augusti 20, 2012

Smältlimmet och jag

Iiii, jag har så väldigt roligt nu, va! Jag smältlimmar stenar och plastträd och snäckor och pinnar så det (bokstavligen) ryker om det. Någon frågade på Instagram vem som hade roligast åt den här dinosauriedjungellådan. Mamman eller barnet? Jag tror vi alla anar svaret på den frågan: Mamman, naturligtvis. Lite beroende på att barnet inte ens har sett den sabla lådan ännu, men också beroende på att JAG FÅR SMÄLTLIMMA! OCH MÖBLERA I DJUNGELN! OCH KLADDA MED FÄRG!

*är i extas*

*eller hög på lim*

*ingen vet*

5 kommentarer:

Johanna sa...

När man skriver om sånt här måste man bildblogga. Det har - som du kanske redan gissat - kungen bestämt.

/carina sa...

När jag syddde dockkläder, hade jag definitivt mycket roligare än barnet. Barnet var föga intresserad av att joggingoverallen hade en fodrad kapuschong, men personligen tyckte jag att det var väldigt snitsigt! Man kan definitivt kalla det en win-win-situation. Det är de bästa momenten i ens föräldra-tillvaro!

Hanna sa...

Vet du, våra barn på jobbet fick smältlimma redan som 4-åringar. Tänk vilka lyckliga barn vi måste ha!

mor Lena sa...

Jag har sett lådan!!!! FANTASTISK!

Åsa sa...

Smältlim låter som en kul upplevelse. Gå ut och andas lite frisk luft hörrö...