tisdag, augusti 21

Onekligen ger: Skitstora Dinosauriedjungellådan

Titta! Här står Skitstora Dinosauriedjungellådan och är ihopfälld och bara väntar på att någon ska komma och öppna den.
För när man öppnar? Då finns det ett helt dinolandskap där inne! Med grotta och träd och the whole shebang.

Och sjö! Som dinosaurierna kan bada i om de vill.

Tyrannosaurus: "RAOR!"
Orimligt lilla Sauroposeidon: "O, crap."

Jamen, eller hur blev den bra? Eller hur borde jag få medalj? ELLER HUR ÄR JAG MOM OF THE YEAR? (Eller ska vi nöja oss med att konstatera att jag är odrägligt nöjd? Kanske det, ja.)

Rufus har inte fått se den ännu, för det verkade lite småkorkat att visa honom den en kvart innan han skulle till dagis, men... imorgon! Det ska bli roligt. Med tanke på att han frågar cirka en gång i minuten om vi kanske ska leka lite med hans dinosaurier så gissar jag att han kommer att bli lite uppspelt. För att inte tala om hur uppspelta dinosaurierna ska bli! Herregud, här har de bott på en trist fönsterkarm i hela sitt liv, och så får de plötsligt ETT HELT EGET LAND att flytta in i. FESTEN!

21 kommentarer:

Manda sa...

Wow. Där vill jag också bo!

Alva sa...

Shit guys! Vad jättesupermegacoolt! Varför gjorde inte min mamma en sån till mig? :(

Helena sa...

Oj, jag är impad!

Andra intryck sa...

Jösses, riktigt fint!

Ann Margret sa...

Men så fin!

Kära Syster sa...

Så spännande att äntligen få se! Skitsnyggt!

/A

Miss Bildad sa...

Lisa, du är ett kreativt geni!

tina sa...

Herremingud vilken fin låda! Jag vill OCKSÅ ha en sådan!

Åsa sa...

Amen allvar?! Så sjukt fin! Måste bygga en bondgårdslåda till min flickstackare nu innan jag får mammamindervärdeskomplex. Lyllo Rufus!

Johanna sa...

MEEN så himla fin! Han kommer ju givetvis bli helt överlycklig!

Singelmamman sa...

Underbar!

svenne/Ida sa...

så snyggt!

Anonym sa...

Fantastiskt! vad duktig du är. Rufus kommer att svimma, tror jag när han inser att det är till honom också, inte bara till dig...

Nickan sa...

Nu blev JAG sugen på att leka med dinosaurier ju!!!
Och jo, du förtjänar en medalj.

Fundera grönt sa...

Superfint! OJ vad han kommer att vilja sova med den i sängen. Om han alls kommer att sova.

Anonym sa...

Jösses så snyggt! BRA jobbat!

Suzan sa...

Sjukt nice!

Sara sa...

Vet inte om du som jag är en flitig etsy-fönster-shoppare. I vilket fall finns där en massa fina dinosaurie kritor. Dem borde du kolla i. http://www.etsy.com/search?q=dinosaur%20crayons&view_type=gallery&ship_to=ZZ&min=0&max=0&ref=auto5

Förövrigt är ju dioland en fantastisk idé.

pralinen sa...

Minst en medalj- sannolikt flera, det finns ju oändliga grenar att premiera... Väry fin!

moster Åsa sa...

Men Lisa,vad du är duktig!Jag skulle nästan ge vad som helst för att se Rufus min och höra hans kommentar ,när han får se den!Medalj och dipolom till dig,den är jättefin!Kram

Colombialiv sa...

MEN! Så himla fantastiskt!