fredag, augusti 17

Kära bloggen!

Idag har jag, efter att ha läst tidningen i morse, tänkt nästan orimligt mycket på mushjortar. MUSHJORTAR! Kan inte komma över att de lever och andas i denna värld. Sjuka, sjuka lilla djur. (Och då menar jag alltså "sjuk" som i "knasig", inte som i "dålig hälsa". Har ingen aning om vad mushjorten vanligtvis har för hälsotillstånd.)

Men, alltså! En mus med rådjursben.

Ja, du käre värld.

Mycket ska man se innan ögonen trillar ut, etc, etc.

Här kan du trycka om du vill se bilder.


10 kommentarer:

Ting sa...

Men alltså.
Söööt.
Först skrattade jag ihjäl mig av ditt inlägg.
Sen ba.
Söööt!

yllet sa...

Ja jag med! Tittat på dem med varna. Pratat om dem med sambo. Ringt mamma och pratat om dem. Jag menar. Hur sjukt är det inte? Och liksom. Hjortben? På en mus? Insejn.

Ewa sa...

Herregud! Är det första april eller va fan står på??

Sofie sa...

Jag höll på att avlida lite när jag såg det här. Det slår den köttätande antilopen (grådykare) med hästlängder.

Suzan sa...

WTF?!?

Magica de Hex sa...

Bläk. Ser märklig ut.

Anonym sa...

http://www.rabensjogren.se/om/Att-arbeta-hos-oss/Lediga-tjanster/

Har ju inget med inlägget att göra precis. Men du kanske har vänner som är intresserade.

Emelie sa...

Vi såg nåt liknande på Zanzibar för några år sedan. Galet söta!

Johanna sa...

Hahaha, herregud vad gölli.

Lite som den där miniminililla kängurun som finns i Gobiöknen. Har glömt vad den heter. Men är iaf en liten liten liten känguru på 2 gram - mkt festligt!

Viveca sa...

Jag tycker den ser läskig ut...