onsdag, augusti 22, 2012

Jag tror det betyder att han blev glad

Nu har Rufus fått sitt Dinoland. Det var väldigt roligt för samtliga inblandade. Han blev först stum. Sedan lite förvirrad. Sedan skrek han "KOMMER STRAX!" och sprang och hämtade alla sina dinosaurier. Sedan flyttade dinosaurierna in i Dinolandet, och vi lekte i en timme. Och sedan ställde han sig upp och kramade mig skithårt och sa "TACK ATT JAG FICK ETT DINOLAND!!!" och pussade mig fem gånger i ansiktet. Då grät jag eventuellt lite. Men annars är allt bra!

13 kommentarer:

Jojjo sa...

Åh, ungar! Så himla underbart när de blir glada.

lena sa...

Åh jag grät nästan lite över inlägget. Så underbart att det liksom blev som du förtjänade efter att själv ha blivit så exalterad över landet. Hade ju blivit ett grymt antiklimax annars

Elin sa...

Vilken underbar reaktion! Ett verkligt vinnarprojekt det där med Dinoland verkar det, glad mamma under skapandestadiet och glad unge vid överlämnandet lika med glad mamma en gång till.

Johanna sa...

menå vad fint.

Carolina sa...

Blir helt lycklig av att läsa det här inlägget...

Åsa sa...

Jag grät också eventuellt lite när jag läste detta inlägget.

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
hedgehog-sara sa...

Underbart!! Skulle vilja göra ett själv, men jag antar att den 17-årige sonen inte skulle bli lika exalterad.

pralinen sa...

Åh!

HemkäraHanna sa...

Vad härligt för alla inblandade! Och för oss också, som får vara lite delaktiga på detta vis.

Colombialiv sa...

AH! Sa himla himla fint!

Johanna i Berlin sa...

Nu blev jag tårögd.

Jeanette sa...

Men älsk på den! Å kanske att jag blev tårögd. Men det beror bara på massa annat än att det där var typ DAGENS FINASTE!