söndag, augusti 05, 2012

Glimtar av en vecka

Jag kom hem och tömde storkameran och hittade: inget. Ameh! Instagram förstööör mig! Men så här har det i alla fall bland annat sett ut på landet hos oss den senaste veckan. Det har varit fint. Men, men! Nu är vi hemma, och tvättar allt vi äger, och det är också rätt bra. Imorgon får jag gå till kontoret igen. Och med "får" menar jag att det känns som en lyx. Jag gillar mitt kontor.

(Och här skulle det kunna stå en mening eller två om att jag naturligtvis gillar min familj också och att de åtta veckornas ledighet ihop har varit fantastiska och yada, yada, yada, men orka. Ni fattar ju.)

4 kommentarer:

lovisa/polichinelle sa...

badbilden och äppelträdsbilden är.... fantastiska! på riktigt.

mor Lena sa...

För mig kvittar det var du har dina bilder bara du lägger upp dom så att jag kan få njuta. Åh, vilka härliga bilder du tar! Man ser att du inte bara gillar ditt kontor utan även din familj och torpet.

Anonym sa...

torkar du blåbär? Hur blev det? Jag försökte men mina blev stenhårda i mitten. På fullaste allvar farligt-för-tänderna-hårda. Kombinerade sol- luft- och ugnstorkning

Lisa sa...

Hej anonym - nä, jag torkar dem inte. Fryser eller använder direkt. Det där är "rensningsgallret" du ser på bilden!