måndag, augusti 20

Girlsabstinens?

Förresten tycker jag att ni kan se den här filmen nästa gång ni känner att det är för långt innan nästa säsong av tv-serien Girls sänds och nästan längtar ihjäl er. Tiny Furniture är en långfilm av Girls-regissören Lena Dunhams, och alltså, man kommer rätt långt med den i sin iver efter fler serieavsnitt. (Även om den inte alls är liiiika bra. Tycker jag, då). Till exempel är det samma huvudrollsinnehavare (Lena Dunham själv). Och Jessa är med! Och han den där snubben som jobbar på samma café som Hannah i Girls. Plus: Det är samma sorts roliga dialoger.

5 kommentarer:

Johanna sa...

Men TACK FÖR TIPS!! Blir enormt sugen att se den nu, längtar väldigt mkt efter nästa säsong av Girls. Vad som helst med Lena Dunham är välkommet!

Marie sa...

Läste ikapp lite efter några dagars bloggfrånvaro. Vill bara säga: sluta för Guds skull inte blogga!!!!!!!

Hillevi sa...

Ack ack, jag har liksom redan hunnit se denna i min abstinens. JAG VILL HA GIRLS! Nu!

Johanna sa...

PS. Förresten! Jag har också skitbra tips på min blogg idag. Din bok! Missa ej! :)

Anna @sweet life sa...

Åh vad jag gillar din blogg!! Har absolut Girlsabstinens och har börjat snegla åt Tiny Furniture-hållet. Tack för utlåtande! (Ps, nu läser jag bakåt så att det här blir en kommentar om framtiden, men VILKET FINT DINOLAND DU HAR GJORT!!!)