lördag, augusti 04, 2012

Åtta veckors semester senare

Hej bloggen, jag försummar dig lite, märks det? Det är för att 1. Vi har haft besök, och 2. Jag läser en skitbra bok, 3. Det är OS och 4. Vi städar och rensar och fejar inför uthyrning.

Man kan faktiskt inte hinna allt, så sluta ge mig onda ögat.

Imorgon åker vi hem till vardag, jobb, dagis, you name it. Jag har 1. Separationsångest pga älskar mitt torp och 2. Ett V-tecken i luften pga älskar vardag, jobb och dagis.

Och min tvättmaskin! Den älskar jag också. Du käre värld vad den ska få jobba imorgon kväll, när vi sladdar in efter några veckor i smutsens högborg. Jag hoppas den kolhydratladdar.

5 kommentarer:

Katta Kvack sa...

Apropå ingenting... jag såg de här ljusen och tänkte på dig: http://www.leifshop.com/products/striped-taper-candles samt: http://www.shopsweetlulu.com/item/Apple-Green-Birthday-Candles/852/c45

mor Lena sa...

Det låter som om du har ett bra liv och gillar det. Skööönt!!

Lisa sa...

Apropå ingenting, Katta Kvack, AAAAA!!!! FÅR JAG KÖPA ALLT PÅ HELA SIDAN?!? Tack för tips, gullo. /snart ruinerad

Lisa sa...

Apropå ingenting, Katta Kvack, AAAAA!!!! FÅR JAG KÖPA ALLT PÅ HELA SIDAN?!? Tack för tips, gullo. /snart ruinerad

Mirja sa...

Vilken tur att du ska börja jobba igen. Jag har precis sträckläst Det är så logiskt alla fattar utom du och sedan klickat hem Allt jag säger är sant. Skriv mer, skriv mer!