onsdag, juli 04, 2012

Struthiomimus! Det är mitt slutgiltiga svar. Struthiomimus!

Det här med att börja morgonen med att bli uppläxad av sin treåring, alltså. Jag vet inte.

- MAMMA? VET DU VAD DET HÄR ÄR FÖR DINOSAURIE?
*trycker upp en plastdinosaur i ansiktet på mig*
- Nja. En... Oviraptor?
- AMEHÅÅÅ! DET SER DU VÄL ATT DET INTE ÄR EN OVIRAPTOR! SKÄRP DIG NU. DU FÅR FAKTISKT FÖRSÖKA SÄGA RÄTT I ALLA FALL. VI FÖRSÖKER IGEN.
*trycker in dinosaurien i ögat på mig*
- SER DU NU?
- Jo, jag ser.
- OKEJ. SÄG RÄTT DÅ DEN HÄR GÅNGEN.

3 kommentarer:

mormor Lena sa...

Hur ska det gå för oss gamlingar när ni kommer ner till oss. Vi kan ju bara cirka två stycken. Och vi gissar inte ens rätt vilken som är vilken av dom. Han kommer at bli så GAALEN på oss.

Åsa sa...

Jag bloggade precis om dig, vill jag bara säga. Det står ungefär så här där: Lisa Bjärbo kommer till Kristianstad i höst och jag är glad, yay!

Ingerun sa...

Haha!