tisdag, juli 31, 2012

"Jag går på poletten nu. Jag är nästan vuxen."

Alltså, jag vet att det är förhållandevis sent och att alla andra barn i det närmaste föddes pott-tränade och att vi kanske borde börjat öva tidigare och yada, yada, yada. Jag vet det. Men om vi struntar i det och fokuserar på det världsomvälvande i den här historien istället?

MITT ENA BARN HAR SLUTAT MED BLÖJA DEN HÄR SOMMAREN! OCH GÅR NUMERA PÅ TOALETTEN/UTEDASSET SOM HELT VANLIGA MÄNNISKOR!

Är mycket, mycket stolt, glad, uppspelt, gråtmild etc. Snart börjar han väl övningsköra.

2 kommentarer:

moster Lillmes sa...

Äh, jag vet jetemånga som är äldre än Ruf som fortfarande har blöja. Förvisso även äldre än dig och mig och dina båda barn tillsammans, men ändå. Heja Rufus! Fler nakenrumpor åt folket!

/carina sa...

och innan man vet ordet av så tar de små barnen studenten, gifter sig och får barn. HJÄLP!